city break în Viena

City break în Viena – primul pas în cea mai frumoasă aventură în doi

Toate călătoriile sunt frumoase însă unele sunt de-a dreptul memorabile! Așa s-a întâmplat cu escapada noastră în 2 – un city break în Viena pe care nu am cum să îl uit vreodată. Pe lângă entuziasmul călătoriei în sine, emoțiile momentului surpriză au transformat weekendul într-o amintire specială pentru totdeauna. Nu am scris până acum despre acest city break în Viena. Și ce mă bucur că s-a ivit ocazia perfectă. Acum îl retrăiesc cu fiecare rând.

Începutul

Noi doi, într-un martie nu chiar călduros. Viena era pe lista destinațiilor noastre de ceva timp. Vizitasem Budapesta și Praga. Urma Viena, orașul imperial. Am primit câteva oferte city break într-un newsletter și mi-a sărit în ochi Viena. Atât mi-a trebuit! În ziua următoare biletele erau deja cumpărate. Țin minte că eram pe jumătate răcită dar super încântată de plecarea noastră. Intrasem deja în atmosfera orașului după ce am citit “Sissy – împărăteasa Austriei”. Viena ne-a întâmpinat în prima zi cu o ploaie sănătoasă. A fost pretextul pentru a savura un schnitzel vienez. Am hoinărit apoi cu tramvaiul pe Ringstrasse, bulevardul de-a lungul căruia sunt găzuite toate clădirile istorice, până a contenit ploaia.

A doua zi am început să colindăm orașul în lung si lat. Vremea era mai plăcută, rucsacul era pregătit, lista cu obiective era gata încă de acasă. Aveam de vizitat Muzeul Sissy, Palatul Schonbrunn și Gradina Zoologică, Muzeul Mozart, Palatul Hofburg, StephansPlatz, Belvedere, Prater, și tot ce se mai putea.

Și am tot mers, în fiecare zi mai mult, parcă nu ne mai săturam de bulevardele mari, clădirile vechi și impunătoare, totul ne fermeca. Nu mi s-a părut deloc un oraș plictistor. Am ajuns și în Museum Quartier, un loc dedicat artei. Un spațiu imens, în care căldirile moderne completau peisajul baroc. Iar restaurantele și magazinele ne invitau să ne bucurăm de vibe-ul orașului.

Momentul

Am ajuns și în Prater târziu, după o scurtă vizită cu trenul în Bratislava (aproximativ o oră). Roata uriașă, un simbol al orașului dar și al parcului încă ne aștepta! Priveliștea asupra orașului este fermecătoare de acolo! Deși se înserase, încă era destul de aglomerat. Lucian tot încerca să găsească o cabină doar pentru noi doi. Eu m-am “aruncat” în prima disponibilă, cu o familie mai în vârstă și nepoțeii lor. Și nu mi-am dat seama că…i-am stricat planurile! Lucian avea în gând o cerere în căsătorie! Care s-a întâmplat chiar în acea seară, puțin mai târziu! Așa am spus cel mai hotârât “DA” din viața mea. Și iată-ne…aniversăm deja 3 ani de la căsătorie.

city break în Viena

Check you inbox, honey: City break Christian Tour

Cum funcționăm acum? Mai simplu decât atunci! Lucrurile se aranjează frumos dacă nimeresc momentul bun.

Totul începe seara, în timp ce pregătesc masa cu “uite ce oferte city break am găsit” sau sâmbăta dimineața, când ne bem cafeaua, cu un “am văzut un city break Christian Tour”.  Important este să simțim momentul și destinația! Prea multă organizare îmi taie cheful și pasiunea de a descoperi locuri neașteptate. A doua sau a treia zi, mai vine vorba de un weekend, de o vacanță. Apoi, cumpăr 2 bilete de avion Christian Tour și…surpriza este direct în subiect, pe mail: plecăm într-un City Break în Viena. Partea tare este că reacția o văd live: lucrez cu Lucian în același birou!  Și dacă biletele de avion sunt luate, cazarea este ca și aranjată!

Dacă tot mi-am adus aminte de momentul inelului și de cel mai frumos city break în Viena, parcă mi-aș mai încerca o data norocul.  Cine știe? Poate mai primesc un inel. Și, ca să dau din casă, vă zic, momentele se creează!  Nu avem nevoie de o aniversare sau de un pretext pentru a petrece timp împreună. În general, suntem destul de spontani și nu planificăm cu mult timp înainte plecările.  Mai ales după o perioadă aglomerată, știm că ne prinde bine o ieșire doar în doi! Doar pentru a bucura de o cină în liniște, de plimbările luuuungi și de planurile pentru viitor!  Totul asortat cu un pahar de vin rose sau cu un café-latte într-o cafenea cochetă.

În rest, avem nevoie doar de puțin scrolling pe Christian Tour pentru a fi la curent cu cele mai bune oferte city break sau cele mai interesante circuite. Pentru un city-break în Viena, pachetele Christian Tour încep de la 138 euro/persoană/ 2 nopți (zbor și cazare).  Eu m-aș întoarce oricând de dragul momentului special pe care l-am trăit acolo! Bine, poate și pentru napolitanele Manner!

Acest articol este scris pentru SuperBlog 2018 și Christian Tour, cel mai mare tour operator de vacanțe charter din România.